پـرنـسـس ثـنـاپـرنـسـس ثـنـا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
آیـدا جـون(دخـتـرخـالـم)آیـدا جـون(دخـتـرخـالـم)، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
وبـلـاگ کـیـوتـم🍓🌈وبـلـاگ کـیـوتـم🍓🌈، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
آیـلـیـن جـون(خـواهـرم)آیـلـیـن جـون(خـواهـرم)، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
سـلـیـن جـون(خـواهـرم)سـلـیـن جـون(خـواهـرم)، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

✨💕Pink girl 💕✨

✨💕دخـتـر صـورتـی💕✨

سلام

1400/3/21 15:13
نویسنده : ✨💕Pink girl💕✨
149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان😘

اسم من ثنا هست🌱

من یه دختر بهاری هستم و در روز نهم اردیبهشت متولد شدم☄️(1390/2/9)

من درحال حاضر 10 سال سن دارم💫

من عاشق گربه ها هستم🌼

شخصیت کارتونی مورد علاقه من السا هست❄️

من طبیعت رو خیلی دوست دارم🍃

رنگ مورد علاقه من بنفش هست🌈

این نی نی وبلاگ من هست امیدوارم از این نی نی وبلاگ خوشتون بیاد🌹

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

✨💕Pink girl💕✨✨💕Pink girl💕✨
21 خرداد 00 15:25
عاااااااالی😍😍
✨💕Pink girl💕✨
پاسخ
مرسی از حمایتتون گلم🌹🌹

21 خرداد 00 15:58
سلام میراکلسم ببینید عالیه😘
خوش اومدی به نی نی وبلااااگ😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
✨💕Pink girl💕✨
پاسخ
آره میراکلسم میبینم خیلی دوستش دارم مخصوصا مرینت😍😍ممنون عزیززززززم😘😘😘
هانیـــ☆ــــــاهانیـــ☆ــــــا
21 خرداد 00 18:35
سلام عزیزم خوش اومدی❤
من هانیا هستم خوشبختم😊
آرمی هستی؟؟
✨💕Pink girl💕✨
پاسخ
سلام گلم
مرسی منم ثنا هستم
بله عاشقشونم😍

21 خرداد 00 19:21
خواهش میکنم ❤️❤️❤️ من شعر گو و فانتزی و گوگولی هم هستم💞💞💞 هنرمندم کلا😍😍😍😘لطف دارید به اندازه ی شما که خوش سلیقه نیستم جانم

21 خرداد 00 20:56
سلام عشقولی
به نی نی وبلاگ خوش اومدی
به وب منم سر بزن لاولاوی
✨💕Pink girl💕✨
پاسخ
ممنون
حتما
***asal******asal***
21 خرداد 00 20:58
به می نی وبلاگ خوش اومدی
امیدوارم پیش نی نی وبلاگیها خوش بگذرونی 
✨💕Pink girl💕✨
پاسخ
ممنون
حتما
هانیـــ☆ــــــاهانیـــ☆ــــــا
21 خرداد 00 23:18
جدی؟ خوشحالم که آرمی هستی❤
بایستت کیه؟
من شوگا
✨💕Pink girl💕✨
پاسخ
کای

2 تیر 00 21:29
به نی نی وبلاگ خوش اومدی خاله
✨💕Pink girl💕✨
پاسخ
خـیـلـی مـمـنـون&hearts